Tomt.

Nu är det väldigt länge sedan det uppdaterades här. Jag drabbades av någon form av utmattning i slutet på förra året och det har minst sagt tagit ett tag att komma på benen igen... Tänker inte gå in på allt just nu utan vill bara uppdatera om bra saker som hänt sedan dess! Så här kommer en liten lista:
 
  • - Jag har fyllt 25! 
  • - Första helgen i december hade vi namngivningkalas för Maximilian. Jag hade egentligen velat ha det tidigare, nu hade han hunnit bli drygt 8 månader. Men av olika anledningar fick det bli såhär och nu i efterhand är jag ganska glad för det. Det blev en väldigt lyckad dag!
  • - Hästen blev skadad en vecka innan jul, och friskförsklarades 2 månader senare. Är nu igång och känns super! Förhoppningsvis är detta inget som kommer påverka henne framöver. Vi håller tummarna!
  • - Vi har fått förskoleplats! Nästa vecka börjar inskolningen 😱
  • - Jag har fått jobb! Fast anställning och näästan heltid, ca 90%. Blir dock alldeles tillräckligt iom att det är en nattjänst.
  • - Och sen den största nyheten är såklart att Maximilian fyllt ett år! Födelsedagen blev ju inte riktigt som planerat iom rådande coronakris. Menmen! 
 
Tänk att han redan hunnit bli ett år! Världens underbaraste lilla solstråle 😍

Kommentera här: